2016. január 23., szombat

1.rész Ismerkedés

Egyszer egy nyári nap felkeltem,felöltöztem és felvettem a kedvenc Fogatlanos nyakláncom.

Mikor felvettem olyan érzésem volt mintha átkerültem volna egy másik dimenzióba.És igazából át is kerültem.
Nagyon sok sárkány volt mert Hibbantra érkeztem.Mivel nem akartam feltűnést kelteni így berohantam egy erdőbe.Mire beértem az erdőbe addigra pedig egy Quaken volt ott.Nagyon megijedtem és nyomogattam  de nem bírtam vissza menni.Kiderült hogy a medálom megnyugtatja a sárkányokat.Mivel nagyon megnyugodott így megpróbálom  megidomítani.És sikerült!Rögtön el is neveztem Halálnak.
Mivel láttam rajta hogy éhes volt megpróbáltam visszamenni a dimenziómba.Sajnos nekem nem sikerült.De Halálnak igen.meg kellett nyomni azt a kis követ és visszatérhettem a saját dimenziómba.Gyorsan odamentem a hűtőhöz és kivettem egy kis doboz olajos halat.Visszatértem Halálhoz és odaadtam neki a halakat.Mivel már későre árt hazamentem,megvacsoráztam és lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése