2016. január 23., szombat

2.rész

Újabb napra ébredtem.Alig vártam hogy olyan helyen lehessek ahol senki sem lát.Szerencsémre kimehettem játszani az udvarba.Ott kerestem egy bokros részt és megnyomtam az amulettem.Azonnal ott is termettem.Úgy örült nekem a sárkányom hogy meg is nyalt.Most elhatároztam hogy odamegyek Hablatyékhoz.Mire a faluhoz értem addigra pont végzett Hablaty a repüléssel.Nem tudta hogy ki vagyok így tehát megszólítottam:
-Szia Hablaty!
-Szia!Hogy hívnak?
-Bálint.
-Szia Bálint!Téged még errefelé nem is láttalak.
Erre elkezdtem gondolkozni hogy mit mondjak.És kitaláltam valamit!
-Hát ez azért lehet mert én egy kis szigeten éltem távol a sárkányoktól.
-Mért?Hiszen a sárkányok kedvesek és aranyosak.
-Tudom.Tudom.De már nem félek tőlük és itt van Halál a Quakenem.
-Szia Halál!-köszönt neki Hablaty.
Halál erre csak nyalogatta Hablatyot.
-És erre a sárkányra hogy bukkantál rá?

-Hát.Ugye még féltem a sárkányoktól és pont ide jöttem a szigetemről.Aztán bementem abba a kis erdőbe és ott várt rám.Szerencsémre meg tudtam idomítani és volt nálam hal.
-Hát Bálint szerencsés vagy.Quaken Hibbanton nem sokszor van.Ő nagyon ritka.És még a sárkányok könyvében sem szerepel.
-Akkor Hablaty!Gyorsan hozd ide és írd bele!Képet tudok róla adni mert lerajzoltam nem rég.

-Jó Bálint!Akkor ideadnád?Én addig mindent beteszek a Sárkányok könyvébe.Gyere Fogatlan!Nyald meg!
-És meddig maradtok?
-Hát.Nem tudom.Nincs szállásunk sem.
-Hát ezen könnyen segíthetünk!Éppen van egy üres szobánk és egy sárkányház egymás mellett.Kell?
-Hát persze hogy kell!
-Jó!Akkor most már a tiétek.Mondom a többieknek.
Halál úgy megörült hogy örömében az égre lőtt.Erre minden sárkány és viking odajött hozzánk.
Mindenki arra volt kíváncsi hogy milyen fajta sárkány Halál.
Én erre nagyot sóhajtottam:
-Hú Hablaty eltudnád nekik magyarázni hogy most mi történt?
-Hát persze Bálint!Ti addig repkedjetek csak!
Mi gyorsan el is mentünk.Miközben a tenger fölött repültünk megláttunk egy ellenséges hajót.A sárkányvadászok.Halál gyorsan rájuk tüzelt hogy később érjenek Hibbantra.Majdnem lelőttek minket.Gyorsan siettünk Hablatyékhoz hogy elmondjuk nekik a hírt.Gyorsan odarepültünk Hablatyékhoz.
-Hablaty!Jönnek a sárkányvadászok!5 foglyul ejtett sárkány van náluk!
-Ne!Túl sok a sárkány!Levadásszák őket!Mindenki!Csatasorba!Siklók felülről tüskét lőjenek és gyújtsák meg!Gronkelek oldalról támadjanak!Szörnyen nagy rémségek megint felülről!Dörgődobok alulról!A többi sárkány meg vegye körbe a hajókat és tüzeljenek!
-És én mit csináljak Hablaty?
-Bálint te Halállal felülről támadj.Quaken támadásra nem hiszem hogy fel vannak készülve.
Mivel ideértek a sárkányvadászok így mindenki támadt.De én szembenéztem az egyik legnagyobb félelmemmel.Azzal hogy lemegyek az egyik hajóra és kiszabadítom a sárkányokat.Mire leérkeztem addigra Dagur és két embere ott állt a ketrec előtt.
Úgy megijedtem hogy hátráltam és majdnem elestem.Halál amint meglátta hogy bajban vagyok egyből oda sietett.Dagurék pedig pontosan hogy rádobták a csapdákat és a hálót.Ahogy Hablaty ezt meglátta egyből odasietett és az új sárkányfajok is segítettek.
-Segíts Hablaty!Segíts!
-Jó segítek!Mindjárt elhozlak.
-És mi lesz Halállal?
-Őt nem bírjuk megmenekíteni.Túl veszélyes.Gyere menjünk el innen.így is majdnem elfogtak 20 sárkányt.
-Nem!Csak tehetünk valamit!
-Nem!Nem tehetünk semmit!
Ahogy otthagytam Halált egyből azon gondolkoztam hogy mit csináljak hogy kiszabadítsam.Mikor visszaértünk egyből bementem az erdőbe és visszamentem az én dimenziómba.Ott viszont csomagoltam össze egy csomó halat és a következő találkozásunknál odaadom neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése