2016. január 24., vasárnap

3.rész

Mivel reggel senki sem volt otthon így gyorsan megnyomtam a medálom és átmentem Hibbantra.Ahogy az erdőbe értem csak az jutott eszembe hogy Halállal mit is csinálhatnak a vadászok.Gyorsan befutottam a faluba hogy megkérdezzem Hablatyot hogy most mit csináljunk:
-Szia Bálint!
-Szia Hablaty!
-Tudom,nagyon letört vagy a sárkányvadászok miatt.
-Hát,igen.Nagyon bánt Halál elvesztése.Ezért is gondoltam ki valamit!
-Na mi lenne az Bálint?
-Hát....Arra gondoltam hogy csinálok egy csapatot akikkel megrohamoznánk a hajójukat.
-Ez jó ötlet!Ha lehet benne lennék én is.
-Hát persze hogy nem baj!Sőt meg is akartalak kérni rá.Megkérdeznéd a barátaidat hogy jönnek-e?
-Igen!Biztos segítenének!
Mivel Hablaty elment a többiekhez én addig a kis csomagomba amit ugye elcsomagoltam Halálnak fogtam bele még 3 halat.Mire becsomagoltam addigra 1 gronkel termett előttem.Nem ijedtem meg mert tudtam hogy hal érdekli.Mivel a medálom a sárkányokat megnyugtatja így egyből olyan nyugodt lett.Látni lehetett rajta hogy már régóta nem evett.Így fogtam neki 3 pisztrángot meg 3 heringet és azzal jól i lakott.Megpróbáltam megidomítani és sikerült!
Szikra lett a neve.Amint felszálltam rá azonnal odamentünk Hablatyékhoz és köszöntem nekik:
-Sziasztok!
-Szia!-mondtál mindannyian.Hallottuk mi történt veled és Halállal.Sajnáljuk.
-Hát én is.De had mutassam be Szikrát.Az előbb idomítottam.
-Úúúúúúúúúúúúúú de szép.-mondták mindannyian.
-Na akkor mehetünk megrohamozni a vadászokat?
-Hát persze!
Gyorsan elindultunk míg Hablaty elmondta a tervet.
-Halvér és Bálint ti felülről,körözve lőjetek.Takonypóc ti lőjetek úgy hogy alulról felgyújtsátok a fegyvereket.Astrid ti hátulról támadjatok és a tüskéket próbáljátok meggyújtani.Mi addig plazma bombával lőjük a harcosokat.
-Jó!-kiáltottuk egyszerre.
Mire odaértünk a hajóhoz már majdnem megölték a foglyul ejtett sárkányokat.Szerencsére idejében odaértünk és megállítottuk őket.Szikra mivel tudta hogy az előző sárkányomról van szó,Halálról így minden erejével támadta a hajót.Nagy nehezen megszereztük a sárkányokat.Halálon kívül 5 sárkányt mentettünk meg:1 gronkel,1 siklósárkány,1 csonttörő,1 Quaken és 1 Prémvadász.Mindet megmentettük és elhelyeztük Hibbanton.Mire visszaértem Hablaty és az egész falu odajött gratulálni hogy ilyen helyzetben is jól tudtam cselekedni.Hablaty adott egy érmét.
Azt mondta hogy ezzel az érmével akármit meg tudok venni itt Hibbanton.Ahogy ezt mondta már gondolkoztam azon mit is vegyek majd.Astrid egy kis konzervdoboznyi halat adott.
Takonypóc egy csomó ponttyal lepett meg bennünket.
Kőfej és Fafej tengeri halakat adott.
Halvér pedig nagyon sok heringet adott.
-Bálint!Megmutathatom a házatokat?-kérdezte Hablaty.
-Hát persze!Legalább mind a két sárkányom ott lehet az otthonunkban.
-Na gyere!
-Jó jövök!
-Idenézz!Ezek lesznek a ti házaitok.

-Woooow..........Nagyon gyönyörű.
-Köszi.Én csináltam.
-Hát ügyes vagy.
Szikra és Halál erre össze ölelkeztek.
Leszállt az este.Bevezettem a sárkányaimat a helyükre és én meg hazatértem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése