2016. január 30., szombat

4.rész

Otthon mikor hazaértem egyből megkérdeztem hogy elmehetek-e 2-3 napra.Belegyeztek otthon így gyorsan kimentem és megnyomtam a medálom.Szikra ás Halál már nagyon vártak.Felültem Szikrára és repültünk egy kicsit.Eközben Halál mellettünk repült.Repülés közben valami furcsát vettünk észre.3 rettenetes rém csoport volt egyben.1 szigetre repültek.Utánuk mentünk és nagyon meglepődtünk.Több ezer rettenetes rém volt a szigeten.Gyorsan megnyomtam a medálom és hoztam magammal pár lapot.Gyorsan írtam egy levelet Hablatynak:Szia Hablaty!Halál kézbesíteni.Tudom,tudom.Ezt már tudod.Na mindegy.Gyere gyorsan Fogatlannal Halál után!Nagyon sürgős!Egy új sziget tele rettenetes rémekkel!
Szóltam Halálnak hogy vigye el Hibbantra a levelet és már indult is.Addig Szikra fellőtt az égbe.A rettenetes rémek nagyon megijedtek és bementek a búvóhelyükre.Szikrával gyorsan elrepültünk egy kicsit távolabb horgászni és odaadtuk az összes halat amit fogtunk.Ez nem volt elég.Így még Szikra a szájában is hozott több 100 halat.Ennyi már elég volt.A rettenetes rémek elém toltak 1 tojást.
Gondoltam nekem akarják adni.Én gyorsan eltettem és gondoltam majd megmutatom Hablatynak.Mire megcsodáltam ezt a szép rettenetes rém tojást addigra Hablaty ide is ért.
-Szia Bálint!
-Szia Hablaty!
-Mi az a kezedben?
-Hát.Egy rettenetes rém tojás.
-Elvetted?
-Nem.Hanem Szikrával fogtunk nekik halakat.Hogy ezt meghálálják ideadták ezt a tojást.
-Hát szerencsés vagy!
-Tudom.Na de mindegy!Ezt figyeld!Több ezer rettenetes rém él itt.
-Jó.Megmondanád hol vagyunk?
-Hát persze.A Nyaktörőláb mellett.
-Jó köszi.Akkor fel is jegyzem a térképre.
-Akkor menjünk vissza Hibbantra!
-Jó!Induljunk!
-Ne!Várj!Még csinálok 1 fészket a tojásnak.Ezt majd Szikra elviszi.
Gyorsan megcsináltam és feltettem Szikrára.Szikra izgatottan vitte.Gyorsan a szigetre értünk és bementünk a házunkba.Ott betettem Halál és Szikra karámjába a fészekkel együtt.Szóltam Szikrának hogy vigyázzon a tojásra amíg én elmegyek Halállal virágokért a fészekhez.Felültem Halálra és elmentünk az erdőbe.Az erdőben gyönyörű szép virágok voltak.
Sokat le is szedtem és vittem is a házunkhoz.Mire odaértem már mozgott a tojás.Szikra ijedten nézett rám.Én tudtam hogy fel fog robbanni így kivittem a házunk elé.Mire kiértem fel is robbant.Egy kis zöld rettenetes rém kelt ki a tojásból.
Zöldi lett a neve.Támadt egy vakmerő ötletem.Mi lenne ha az én világomba átvinném Zöldit?Úgy gondoltam semmi nem lenne mert ő még kicsi.De inkább még nem próbáltam ki az ötletem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése