2016. június 25., szombat

7.rész

Új nap virradt.Nagyon kifáradtam a tegnapi csatától.Nem nagyon volt erőm felkelni az ágyból de tudtam hogy a sárkányaim várnak rám.Így gyorsan megettem a reggelim és csomagoltam halat.Volt makréla és márna is benne.Megnyomtam a medálom és menten a házba érkeztem.Hablaty megint itt hagyott egy levelet amin ez állt:
"Szia Bálint!Ha felkeltél tedd a két tojást be a szekrénybe és takard el őket hogy senki se lássa meg.Utána gyere Fullánkkal le a tengerpart felett lévő erdőhöz.Baj van.Ott elmondom hogy mi az de Fullánkkal gyere mert ő elég gyors hogy ne vegyék észre és elég mérge van hogy lebénítson embereket.Ott várunk.És csak Fullánkkal gyere!"
-Mindenki sorakozó!
Minden sárkány odajött elém.De egy hiányzott.
-Halál!Hol vagy?
Volt egy olyan érzésem hogy vele kapcsolatos az ügy.
-Fullánk!Gyere!
Erre elindultunk és Fullánk percek alatt odavitt.
-Szia Hablaty!
-Szia Bálint!Nézz le.
Lenéztem és azt láttam hogy Halált elvitték.A hajóra rá volt vésve viking nyelven hogy ARÉNA.Ennek láttán megrémültem mert még nem láttam arénában egy sárkányt sem.
-Hablaty!Milyen sárkánnyal kell Halálnak párbajoznia?
-Nem tudom.Egy új faj lehet.Érdekes...........Még nem vittek el arénáztatni egy sárkányt sem már régóta.
Erre egy szép mégis furcsa sárkányt láttunk.
-Hablaty!Láttál már ilyet?
-Nem.De a Sárkányok-könyvében sincs semmi.Mert megnéztem.Régi legendák fűződnek ehhez a hajóhoz.De sietnünk kell!Most főképp Halálra lenne szükségünk de elfogták.Jössz Fogatlanon velem.Fullánk pedig az öledben fog lenni.De előbb írjunk egy levelet Astridnak,hogy vezesse addig a falut.
-Jól van.Zöldi!Szikra!Gyertek!
Egy füttyentésre ott is termettek.
-Bálint!Van nálad rettenetes rém?Zöldin kívül?
-Igen van.Ő amolyan átutazó nálunk.Szívesen elviszi a leveleket akárhova csak a helyet és a címzettet súgjuk meg neki.
-Jó.Akkor megírom a levelet.
"Szia Astrid!Hablaty vagyok.Bálint sárkányát,Halált elrabolták és megyek vele.Addig is rád bízom a falut,ha valaki nem hisz neked akkor mutasd meg a levelet.Első intézkedésed ként minden állatot,embert és sárkányt vitess be a Nagy-Terembe mert az ARÉNA feliratú hajó rabolta el Halált.Sok szerencsét!"
-Hablaty!Mehetek inkább Szikrával?
-Persze.
Erre a fülébe súgtam hogy Astrid és Hibbant-sziget és ő egyből útnak indult.
-Mehetünk Hablaty?
-Persze.Gyere utánam.De óvatosan menjünk.Nehogy észrevegyenek.
-Jól van.Indulás!
Erre elindultunk mind a 6-an csendben és óvatosan.Mikor odaértünk rengeteg nyílvessző és egyéb vadász dolog volt ott.Láttuk hogy ki volt plakátolva hogy egy Tryple Strike ellen fog Halál versenyezni.Hirtelen megdermedtem és a sárkányaim hoztak vissza a való világba.
-Hablaty!Induljunk!Meg kell mentenünk Halált!
-Jó.Gyere!
Erre odafutottunk a sárkányainkkal és a csata pont akkor kezdődött.Ez a Tryple Strike egy vérszomjas,vad és veszedelmes jószág volt.Először Halál tüzelt amibe Fullánk,Szikra,Zöldi és Fogaatlan lángja is belement.De hiába.Nem sikerült legyőznie!
-Halál!Megyek már!
Erre elindultam le az arénába ahol azt kellett látnom hogy Halál meghalt.Mintha egy világ tört volna össze bennem.
-Ezt még megkeserülöd te aljas féreg!Nem nyugszom míg el nem távolítalak Viggo!Erre egy papírt elővettem és gyorsan írtam pár sort.
"Kedves Astrid!Bálint vagyok.Halál meghalt és elfogtak minket.Fogatlan maradt csak itt,mert a többieknek sikerült elmenekülnie.Vigyázz rájuk és adj nekik halat.Majd visszaadom a halakat.Csak szólj Valkának hogy hozzon egy egész sereget hogy kiszabadítsuk azt a vad és förtelmes sárkányt.Tudom mennyire nehéz lehet neki így hogy arénáztatják és vagy ő vagy más.Úgyhogy ha lehet hozz nekik halat és én adok érte aranyat.Összesen 5.000 aranyat."
-Zöldi!Vidd el!Szikra!Kapd fel Fullánkot és vidd el kettőjüket.Fullánk te pedig ne béníts le senkit.Jó utat!
Erre felkaptam egy íjat és Viggora tartottam.Szerencsére elbírtak menni annyi idő alatt.De engem,Hablatyot és Fogatlant tömlöcbe zártak.
-Viggo!Kész vagyok!Kimehetek feltakarítani az arénát?
-Persze!
Erre kisiettem és azt láttam hogy Halált lakmározza az a Tryple Strike.Én felé közelítettem de meg akart támadni.
De utána engedett mert a medálom ugyan nem tudta megnyugtatni de olyan módon hatott rá hogy milyen fontos volt nekem Halál.
-Köszönöm.Meg fogunk téged innen szöktetni!
Felültem erre a szép sárkányra és elmentem innen sárkányt keresni.Találtam 20 Rettenetes Rémet ami kellett is.Így írtam 20 levelet amiből 18-en az állt hogy SEGÍTSÉG!Arra az egyre ezt írtam:
"Szia Astrid!Siess!Nekem sikerült valamennyire megszelidítenem a bestiát ami végzett Halállal de még vad.Minden levelet hozz magaddal ugyanis van egy tervem.Ezeket a leveleket elégetjük és ezzel felégethetjük a bázisukat is mert a láng tovább terjedne a fa házakra.Utána pedig ha szerencsénk lesz akkor a Tryple Strike elvakítja az ellenséget.Újabb hírek:
Elloptam egy térképet amin az egész Sárkány-sziget fel van táblázva.Ezt is küldöm ezzel a kis jószággal."
Ezzel gyorsan elhesegettem őket és már mentek is Astrid-hoz.Elmentem a sárkánnyal repülni és valami csodaszépet láttunk.Egy másik Triple Strike volt.Szivárványos,gyönyörű de mégis makacs.Ő éppen 3 Haláléneket lakmározott mert elpusztultak neki meg kellett a táplálék.Szerencsére még nálam volt a hal amit csomagoltam és pár sárkány-hulla amit útközben találtam.Ledobtam neki és két kupacra szedte szét őket.A fele az övé a másik fele a másik Triple Strike-nak jutott.Örültek egymásnak.Megpróbáltam megidomítani azt a Szivárványos sárkányt és sikerült!
Shadow lett a neve.Úgy látszott hogy kedvelik egymást.Így megpróbáltam megidomítani.Sikerült!Így ő is a kis csapatom tagja lett.Neki pedig RedStinger lett a neve.Felültem Shadow-ra aki ragaszkodott RedStinger-höz.Így mindketten velem tartottak.Útközben kaptak pár darab,saját készítésű halat.Ez azt jelenti hogy sushit kaptak.Ízlett nekik amit egy pompás tűzijátékkal örvendeztettek meg.Sajnos a vadászok ezt meglátták és tüzelni kezdtek ránk.De ez Hablatynak jó volt.Mert eltudtak Fogatlannal osonni  a vadászok mögött.Így Hablaty eloldozta Fogatlant aki viszont megparancsolta a szigeten lévő összes sárkánynak hogy támadja a sárkányvadászokat.Volt itt forrkatlan,rettenetes rém,siklósárkány,cipzárhát,ölvész és még szénkarom is.De Astrid és Viharbogár is megérkezett.
-Astrid!Gyere ide!Kerítsd be a vadászokat.
-Jól van Bálint.És sajnálom Halált.
-Én is.De most őket kell legyőznünk!
Erre Astrid bekerítette a vadászokat és a papírokat elégette.Így a bázisuk fele,pont az aréna elégett.Fogatlan megparancsolta  az összes szigeten lévő sárkánynak hogy a kicsinyeikkel jöjjenek Hibbantra,az új otthonukba.Elfáradtam mikor hazaértem így csak köszöntem a sárkányoknak,bemutattam a két új jövevényt és kitettem Halál képét a falra.
Utána hazamentem és elaludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése