2016. április 5., kedd

6.rész

Új nap virradt.Siettem hogy mielőbb visszamehessek a tojáshoz.De előbb.Összeszedek egy csomó nem kellő figurát,fadarabokat és minden halat.Ezt gyorsan el is intéztem.Vissza mentem a tojáshoz.Fürge és a többiek furcsán viselkedtek.Végül egy levélhez vezettek.Hablaty adta.Ez ált rajta:
"Szia Bálint!Ha visszaértél akkor légy szíves gyere a Gleccser szigetre.A szegény Szénkarom klánokat megtámadta egy ölvész.Azért is van nagy baj mert nagyon sok tojás van itt.Mielőtt eljössz hozd ide a legtöbb Szénkarmot.Szólj Eretnek és anyukámnak hogy segítsenek.Hozd ide az összes sárkányod!"
Erre előkaptam az egyik szekrényből.
"Szia Hablaty!Megkaptam a leveledet.Valkát és Eretet mindjárt értesítem a fejleményekről.Nagyon sok Szénkarmot viszek.Remélem ott lesznek más sárkányok is akik tudnak segíteni.Egy  jó tanács:Valahogy vegyétek rá a Szénkarmokat hogy lőjenek."
-Zöldi,ezt elvinnéd a Gleccser szigetre?
Zöldi erre bólogat és útra kel.
-Halál,Fullánk,Szikra gyülekező!Most nagyon nagy segítségek vagytok.Mindegyikőtökre szükségünk van.Több klán sorsa rajtatok múlik.Gyere Szikra.Rád ülök fel.Halál neked el kell vinned Fullánkot.Fullánk te pedig nehogy lebénítsd Halált.
Erre minden sárkány azt tette amit mondtam.De előbb el kellett mennünk Erethez és Valkához.Előbb Valkához mentünk.
-Szia Valka!
-Szia!Te ki vagy?
-Bálint.Nyápic szigetről jöttem ahol egy sárkány sincs.
-Jó.Szia Bálint!
-Légy szíves.Hablaty azt üzente hogy a Gleccser szigetre el kell vinnem az összes Szénkarmot amit találok,az összes sárkányom és téged meg Eretet.
-Jó Bálint.Indulhatunk.Felhőugró!
Erre Felhőugró odamegy Valkához aki felszáll rá.
-Valka!Hol van Eret?
-Lent a hajóknál játszik Fejtörővel.
-Menjünk!Nagyon fontos hogy őt is hozzuk.
-Jó!
Lassacskán odaértünk Erethez.
-Szia Eret!
-Szia!Ki vagy te?
Bálintnak hívnak.Nyápic szigetről jöttem ahol egy sárkány sincs.
-Szia Bálint!
-Segítened kellene.Hablaty üzent hogy a Gleccser szigeten sok Szénkarom klán van és egy ölvész megtámadta a szigetet.
-Jó.Gyere Fejtörő!
Fejtörő felülteti a hátára.
-Nem tudjátok hol vannak a Szénkarmok?Én csak 1 helyet tudok ahol van egy.De ott csak egy van.
-Jó!Menjünk!-kiáltották együtt.
-De mi is a neve ennek a helynek?
-Sárkányok-mezeje.
-Érdekes.Én még nem hallottam ilyen helyről.
-Én sem.
-Ennek a helynek a nevét én találtam ki.Csak Hablatynak nem volt még időm megmondani.
-Ez jó név.
Kis idő múlva odaértünk.
-Nézzétek!Ott van a Szénkarom.
-De ő nem egyedül van.Hanem egy rendes családja van.
-Most már tudom  mért nincs egyedül.Most vannak tojások a Szénkarmoknál.Vannak olyan családok ahol már ki is keltek a kicsik.De vinnünk kell mindenkit.
-Jó!Eret!Bálint!Bálint!Nyugtasd meg a sárkányokat.Eret te pedig majd hozd a kicsiket.
-Jó Valka!
Erre leszállok és az összes sárkány rám figyel.
-Nyugodjatok meg!Karom emlékszel rám?Én hordtam neked halat amikor megsérültél.
Karom erre elkezd ugrándozni és megnyal.
-Karom.Nagyon fontos.Gyertek velem!Egy ölvész megtámadta a Gleccser szigetet!Ott élnek a rokonaitok.
Erre elkezdenek repülni a Gleccser sziget felé.
-Ügyes voltál!De ezt hogy csináltad?
-Hát.Valka.Régen hozzá jártam amikor még csak Halál volt.Vele hordtam ide neki az összes halat.Mi az ott?
-Nem tudom.Egy rettenetes rém!
-Zöldi!
-Hogy kicsoda?
-A kis rettenetes rémem.
Egy levél volt a lábához kötve.
"Bálint!Köszi a tippet!De siess!Nem vagyunk elegen!Zöldi is sokat segített amikor itt volt."
Erre elindultunk és nem sokára odaértünk.
-Mi a baj Karom?
Karom furán viselkedik.
-Mi a baj Karom?Érzed a gonoszt?Vigyázzatok!
Eltalálja Szikrát egy nagy háló.
-Szikra!Ne!Ezt nem kellett volna.Támadás!
-Jó Bálint!Felhőugró!Lőj!
-Lőj te is Fejtörő!
-Ki mondta hogy meghátrálunk?Kibelezzük ezt a gronkelt!
-Azt próbáljátok meg!Hablaty!Segítsetek!Fullánk alulról támadsz.Halál te itt fentről!Zöldi te pedig a karomról!Karom!Támadjatok!
-Bálint!Segítünk!Fogatlan!Lődd szét az összes fegyvert és szólj a Szénkarmoknak hogy itt vannak!Astrid!Te Viharbogárral Kerítsétek be őket!Halvér és Takonypóc ti szabadítsátok ki Szikrát!Kő,Fa!Ti mind a két oldalról temessétek be a barlangot amiben az ölvész van!De csak egy kis részét!
-Mi addig intézzük a tojások védelmét!
Gyorsan meg is lettünk.Mindent elintéztünk.A barlangot amit Kő és Fafej nem temetett be megnéztem.De hoppá!Egy megkötözött Világréme volt benne.
És hirtelen tüzet akart rám fújni.
-Nyugi!Én nem bántalak!Nyugodj meg!
Kiszedtem abból a ketrecből és leszedtem a szíjakat.
-Velem akarsz jönni?Sok kalandban lenne részed.
-Ezt igennek veszem.Legyen a neved Green.
Tetszett neki ez a névötlet.
-Bálint!A Szénkarmok akarnak valamit adni.
-De mit?
-Gyere és meglátod....
Egy szép kis tojás várt ott.
De későre járt.Hazamentünk és lefeküdtek a sárkányaim.Én pedig visszamentem a saját dimenziómba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése